2005年7月29日星期五

2005年7月28日(四)

尋日部電視終於送佐黎啦, 好開心~~ 不過就發覺D色彩唔多得, 好唔穩定, 眨下眨下咁, 有時深色D有時淺色D, 所以今日打電話去豐澤問, 佢話Samsung既LCD TV係咁架喎, 一般黎講睇多四, 五日就會正常番喎, 然後叫我打電話去Samsung直接問, 最後約佐師傅星期六上去睇下部電視.

尋晚去佐尖東Regal Kowloon Hotel既L.A.Brasserie steak house食飯, 果度D薯仔沙律好好食呀, 從來未食過咁好味既薯仔沙律, 所以今日返到Cityu都打算買薯仔沙律食, 點知七點十放break果陣去買已經賣晒, 最後買佐個唔多好食既吞拿魚沙律. 不過今日傻瓜又買雪糕等我放學, 所以有雪糕補番數, 好開心~~

然後我地搭西鐵返去, 途中有一個大肚婆上車, 但係無人讓位比佢, 最後竟然係一個老伯伯起身讓座比個大肚婆, 究竟坐係度果D人見到咁樣覺唔覺得慚愧架??!!!!! 係香港既公民教育實在太失敗, 還是香港人實在太自私呢? 我見到咁樣覺得實在很過份, 個伯伯起身之後, 當然亦都唔會有人讓座比老人家啦, 我諗緊係咪應該學全智賢係我的野蠻女友咁, 大聲夾惡咁鬧坐係度既人應該讓座比有需要既人呢??

今日覺得自己有D過份, 傻瓜今日陪我食lunch, 但係唔知點解我今日心情好差, 於是我向佢鬧情緒, 事後諗番我覺得自己好衰, 佢專登黎等我食lunch, 但係我就咁對佢, 真係唔好意思啊~~

1 則留言:

匿名 說...

咁你仲唔俾個surprise佢,哈哈!