2005年7月26日星期二

2005年7月25日(一)

senpai佢已經放緊暑假, 朝早約佐同事去滑水, 之後上佐其中一個同事屋企玩, 我無暑假放, 當然係放佐工先可以上去. 佢同事屋企係馬鐵?安站, 係一個我完全未踏足過既地方, 感覺上交通唔係幾方便, 都係元朗同天水圍好, 無論去邊度都有巴士直達, 方便我呢D唔鍾意轉車既懶人~~

2 則留言:

匿名 說...

晶晶,
上之飯局話你冇update資料,要同你講聲
sorry
因為我發現唔係你冇update而係我實在係
唔多掂,而家先發覺要自己搵番current
post先知.....希望你唔好介意
得閒路過會留下言0架啦
睇你正如冰所言,幸福兩個字已經充滿係
你身上啦,當然你開心我都鄧你高興
....可憐我仲係一支公...嗚嗚!!

墨魚燒賣 說...

傻啦, 我點會介意0者~

喂喂, 你睇到既話快d介紹d好男人比我朋友啦~~