2005年7月25日星期一

2005年7月22日(五)

今日去佐書展, 因為有免費飛. 自從我告別學生身份後, 我都已經再無去過書展了, 今年去番, 發覺原來夜晚都係咁多人的. 我地只係買佐一本書, 入場都係純粹湊湊熱鬧, 想睇下有無D特別既精品睇下, 因為senpai佢仲有成千蚊書?, 所以即使有書要買都唔會係書展買.

另外我由聽日開始會試飲Detox既5-day plan. 點解我無端端會買黎飲? 事緣係前日我地搭車睇Roadshow見到徐子淇個廣告, 賣到好得好有效咁, 我講笑咁話我都要買黎試下囉, 講完之後我自己都唔記得佐, 點知個傻瓜真係去買佐黎比我試, 我果隻係士多啤梨, 各位姊妹有興趣想知道有無效的話, 就要密切留意住我日記囉, 呵呵~ 我而家既體重係116磅, 腰圍25吋, 有最新消息我會盡快為大家報告!!

沒有留言: