2005年7月13日星期三

2005年7月12日(二)

呢排都無每天UPDATE日記, 連COMMENT都再無人留了, 嗚嗚...

但最近真係好忙, 公司既野唔好講; 最近有兩個mid-term test, 連溫書既時間都唔係太夠, 最慘係econ之前溫極都唔明, 到最後問番miss終於都明點解, 原來係自己數學concept唔好, 理解唔到個solution...

忙完兩個quiz又係時候開始著手group project, 好憎好憎group project呀, 可以既話我寧願individual做(即使workload同group一樣), 通常果科要做group project的話我就拎唔到A架啦, 哈哈~ :P

雖然我都唔係成日睇電視, 但我己經好耐好耐無睇過電視了; 以前幾?都好, 返到屋企都會上網睇陣報紙先訓, 而家連報紙都無睇lu; 好想快D可以考完試, 咁就可以抖下(雖然break兩個星期之後又係sem A既開始). 由下個sem開始我唔再take三科啦, take兩科就算了, 因為D courses會越黎越難, 尤其是accounting, 好擔心...

1 則留言:

izchan 說...

別哭,我還在。