2005年7月16日星期六

2005年7月15日(五)

尋晚返學買佐個薯仔沙律食, 今朝起身覺得個肚有D唔妥, 我都唔明點解自己成日食完沙律就會咁樣… 以前都唔係咁既, 係近呢幾年先係咁樣.

尋晚知道ECON個quiz既成績, 60條MC 0岩得49條, 講真我好唔滿意, 無理由會錯咁多架?! 我明明識做, 仲有時間由頭再double check一次架麻~ 唔開心…

尋晚佢話開完會如果有時間就黎接我放學, 我都唔想佢走黎走去咁辛苦, 叫佢唔駛成日黎接我放學. 但係我上完堂心情唔多好, 一來個quiz成績麻麻, 二來聽到松本先生既丈夫剛剛過佐身既消息… 落佐堂打比佢, 問佢返到去未, 佢話已經返到去… 點知去到西鐵站, 佢無端端出現, 又呃我話返到去既~? 不過我好開心, 因為可以即刻同佢傾下, 心情好番好多~

沒有留言: