2005年7月25日星期一

2005年7月23日(六)

今日好開心~

今日等senpai係朝早吹完波, 我地就去佐飲茶, 然後去佐碌ling, 我一向玩運動都唔叻, 無球球落坑己經好好, 今日名符其實「誤打誤撞」下都試過一百分以上; 但senpai佢就顛架, 連續三個全中, 我懷疑佢食佐藥~

跟住我地就去佐買泳衣, 因為個個知道佢教水後, 都話我做咩唔趁機會學埋游水. 但估唔到D泳衣可以咁貴, 原價六百幾, 折實後都要差不多五百蚊, 多謝晒啊~

然後我地就去佐豐澤進貢, 我先買佐部MP3機做母親大人既生日禮物; 然後我地今日終於扑鎚買LCD電視, 之前打算不如買Sharp, 最後買佐Samsung, 32吋, 折實後$23800, 加多$88仲可以換多部15吋LCD電視, 好似好抵咁~?

之後我地就返元朗, 我就留係屋企做埋份SPSS既project, 佢當然就要去練波~

今日真的很高興~~

1 則留言:

匿名 說...

ching ching~~

I also bought that Samsung LCD TV ar~~~ I think it is excatly the same as you la " pay more $88 can get 15"LCD TV ma".....yeah~~~