2005年7月19日星期二

2005年7月18日(一)

昨晚收到一封信, 係總結番箍牙前同箍牙後既分別, 有日期同埋一些照片, 因為我係箍牙前同箍牙後醫生都有幫我影相, 我正奇怪點解果日上去拆箍都要我坐定定影張相呢?? 原來係為佐做呢份「紀念品」. 睇番未箍牙前個豬扒樣, 唔可以用醜黎形容, 應該用極度醜樣黎形容… 正如我一向所講, 雖然我而家都係豬扒, 但起碼箍完牙, D牙整齊番, 面形好佐, 塊面又無以前咁肥咁腫… 以前既我, 真係慘不忍睹, 有時都唔知我係咪阿媽親生既, 點解阿媽同個妹生得咁靚, 出街比人讚靚; 個大女會生得咁豬, 出街比人嗌豬扒既??

所以我好怕聽到人地話: 「你靚佐喎~」我而家仍然都是豬扒, 但都話我「靚佐」, 咁我以前豈不是要用怪物黎形容?? 呵呵~ 我以前D相, 我唔會再公開架啦, 要?滅晒佢呀, 哈哈~~

同埋我張八達通終於搵得番啦, 尋晚去到戲院搵唔到, 因為果陣已經開佐場, 唔可以入去搵, 阿嬸又話掃地無掃到, 於是個經理叫我留低電話, 搵到既覆我; 其實我都預佐搵唔番, 當唔見佐架啦, 真係估唔到可以搵得番, 好開心呀~!!

沒有留言: