2005年7月22日星期五

2005年7月21日(四)

之前我收到Cityu既mail, 佢話我GPA高過3.7, 所以入佐Dean’s List, 話有張certificate比番我, 因為我唔得閒去拎, 所以麻煩佢地郵寄去我公司, 今日終於收到張certificate, 但唔知有咩用呢? 用黎留念用?? 同埋我都唔知入佐Dean’s List咁又點, 聽senpai講番原來會有?學金.

返到屋企收到Cityu寄黎既信, 佢話因為我入佐Dean’s List, 所以會有三千蚊scholarship比我, 第一次真正體會到咩叫「書中自有黃金屋」.

1 則留言:

匿名 說...

晶晶,
你好叻呀!!!繼續努力~~~
等緊同你呢個first hon影畢業相~~