2005年7月8日星期五

2005年7月6月(三)

有時返到屋企覺得仲煩, 無人係屋企既感覺仲relax. 每隔一段時間, 便會又哦, 又埋怨話我地沖涼沖得耐, 話煤氣費好貴… 煩佐十幾年. 我都已經打過電話去問, 原來我屋企果個熱水爐, 如果沖一個鐘頭涼, 一日便要十元煤氣費, 如果乘番六十日, 每期煤氣費交六百元都是正常呀… 但她每次都是那句: “人地屋企四個人, 又煮飯又煲湯又係交幾百蚊煤氣費; 我地得三個人, 唔煮飯唔煲湯都交幾百蚊煤氣費?…” (下刪數百字). 佢有無諗過沖涼既煤氣同煮飯用既煤氣差幾遠呀?? 我諗即使你日日都煲湯煲兩個鐘, 煲足一個月, 用既煤氣都抵唔上你沖一次涼掛??

一係就話我夜晚溫書?晒佢D電, 又係哦足十幾年, 次次都係果段說話… 你話我夜晚掛住睇電視打機?佢電都抵比人話呀, 我溫書咋喎?! 我夜晚唔溫仲邊有時間溫呢??

沒有留言: