2005年7月19日星期二

2005年7月17日(日)

今日senpai一早要去大興為屯門區學界排球比賽做球証, 於是我就直接去大興體育館等佢, 順便睇佐陣比賽, 感覺上係好得意, 因為係丙組賽事, 所以都係D初中既小朋友打, 無咩組織, 總之但求打得過網便行, 好可愛~

之後我地去食飯, 然後去屯門戲院睇神奇4俠, 套戲幾好睇, 充滿娛樂性同幾搞笑~ 跟住我地就去佐睇MP3同睇LCD電視. 本來打算去碌ling, 但係今日好多人碌唔成, 於是我地就去佐冒險樂園玩, 好開心~

玩完之後我地就去佐買蛋糕, 同上佐senpai屋企坐佐陣, 跟住就去酒樓食飯, 食完飯就上佐佢細妹屋企參觀佐陣, 之後便返屋企了.

去到輕鐵站, 我先發覺我唔見佐張八達通, 應該係頭先係戲院跌佐出黎, 於是返戲院搵, 但係都搵唔到… 我果陣唔開心, 唔係錢既問題, 而係張八達通真係跟佐我好多年. 我係一個好傻既人, 對死物都會有感情, 我會覺得自己對唔住張八達通, 佢跟佐我足足十年, 但我咁大意, 就咁就賴低佐佢唔見佐…
總結呢三日, 駛錢好似倒水咁, 三日駛佐二千蚊…

沒有留言: