2013年9月3日星期二

重要消息~搬家告示~ (已更新: 紫色字為新加入內容; 9月5日再更新[紅色字])

YAHOO BLOG終於要摺!

早幾日得知消息, 晴天PIG PIG, 心情大受影響.

愁都唔係辦法, 即刻諗個BLOG應該搬去邊好.

其實有一刻諗過唔再寫. 不過BLOG係用黎記低我自己發生過所有開心同唔開心既事, 我自己就當係日記咁寫, 所以即使我個BLOG無人會睇, 我都會一直寫落去.

或者你都會關心, 出面仲有邊個BLOG好用, 可以比我搬過去?

有熱心BLOGGER HITOMI就測試過其他BLOG平台, 若有興趣可CLICK
呢度去HITOMI既BLOG睇吓.

暫時我決定搬去台灣既天空部落(YAM BLOG), 我既新網址如下:


http://blog.yam.com/chloechingching


有興趣的話可以去我新BLOG看看啊~. (因為我打算由YAHOO BLOG正式搬咗過YAM BLOG之後我先繼續寫新BLOG, 所以大家可能見我好耐都唔UPDATE個YAM BLOG, 但唔表示我會荒廢個YAM BLOG啊~)

另外如果各位BLOG友想將來繼續保持聯絡, 勞煩你稍移玉步去我上面條YAM BLOG LINK留個言比我 話我知你既新BLOG地址吖~ YAM BLOG可以用訪客身份留言(無需註冊登入), 同埋都可以用私人回應架~ 因為我未必會再上黎YAHOO BLOG去探大家, 所以即使大家喺自己YAHOO BLOG寫低咗自己既新落腳地, 我都唔會再睇到.

由於死人YAHOO BLOG無啦啦無咗個"關注BLOG友", 所以我頭先專登去睇番自己D舊BLOG, 睇番大家比我既留言去搵番你地, 同埋我都喺大家既BLOG留咗"遺言", 但唔知點解無啦啦留言要驗證碼 (都唔知有無部份"遺言"因為驗證碼入唔啱搞到個留言無咗)... 唔知YAHOO BLOG幾時會連留言都CUT埋.

同埋我應該下星期就會備份YAHOO BLOG, 當你一開始備份, 你個BLOG就會進入唯讀模式, 唔可以再發表文章, 亦唔可以再比BLOG友留言架啦~ 所以大家備份之前要諗清楚呀!!! 換句話說, 當你一開始備份, 就等如將你個BLOG"送死", 唉, 諗落有D傷感添~ 希望將來喺大家既新BLOG度再見啦~~

其實除咗搬去其他BLOG平台之外, 我都有諗過索性買個DOMAIN NAME+租HOSTING, 整番一個完全屬於自己既小天地. 因為每次個BLOG話要摺, 就又要搵地方搬, 都幾煩.

但可惜我係一個科技白痴, 實際上要點整我唔係好知(我已經花咗2日時間上網搵資料, DOMAIN同租HOSTING大致上我都明, 但之後個BLOG應該點整點搞, 點樣喺我買咗既DOMAIN NAME SHOW到我個BLOG內容, 實際上應該點運作etc., 我就唔明勒...)

其實我本身喺BLOGSPOT都有ACCOUNT, 未有YAHOO BLOG之前, 我都喺BLOGSPOT寫BLOG, 後尾先喺BLOGSPOT搬過黎YAHOO BLOG.

本來都無諗住搬番去BLOGSPOT, 因為覺得唔係太好用. 不過安全起見, 好似暫時KEEP住兩頭住家好D, 所以都留低BLOGSPOT條LINK比大家啦, 將來應該會兩邊BLOG同步UPDATE:

http://chloechingching.blogspot.hk/

5 則留言:

SB 說...

哈哈~~ 直接清楚明白
[版主回覆09/07/2013 16:44:51]唉, 真係有緣再聚啦...

B の家 說...

而家要搵返所有blog友, 真係好頭痛!!
我都係BLOGSPOT ADD左你地啦!!
[版主回覆09/07/2013 17:07:32]我都係BLOGSPOT ADD咗你啦~

群牒 說...

是怎樣開新BLOG?

Siuwen 小雲 說...

我既暫時新blog地址呀~ http://siuwenwonderland.blogspot.ca/ ^^
[版主回覆09/17/2013 14:24:20]THANKS~ 我喺果邊追蹤咗你啦~~

SIU雞 說...

BBYYEEE