2013年9月23日星期一

我是左撇子?

呢篇BLOG, 唔知有幾多BLOG友有同感.

人地話左撇子既人特別聰明(哈哈), 我自己都係一個慣用左手既人. 不過, 左撇子總會喺某D情況下被迫改用右手.

我係左撇子, 不過我揸筆係用右手的.

其實根據墨魚媽話, 我幼稚園時都係用左手揸筆的, 但老師同墨魚媽講, 話用左手揸筆會好怪, 問墨魚媽要唔要"糾正"番我, 教我用右手揸筆, 最後墨魚媽同意, 於是... 我就變咗一個用右手揸筆既人.

至於揸筷子? 我細細個當然都係用左手揸筷子. 但同親長輩如爺爺嫲嫲食飯, 長輩會唔鍾意我用左手揸筷子, 次次食飯都哦, 於是墨魚媽又"訓練"我要用右手揸筷子.

後來我都學識用右手揸筷子, 但始終我都係慣用左手, 所以我細細個果陣, 平時喺屋企食飯會用左手揸筷子; 同長輩大圍食飯時, 我先轉用右手, 所以基本上我係左右手都可以揸到筷子.

至於其他方面, 大部份物品我都係用左手的, 例如: 
球拍
牙刷
鑊剷
電話
鎖匙開門

不過仍有少部份物品, 我係會用右手的 ( 唔知點解呢?):
菜刀
剪刀


唔知你地又點呢?

2 則留言:

信義妹 說...

左右手都用到勁呀~~~~

墨魚燒賣 說...

用右手主要係被迫既啫, 哈哈~~