2013年9月11日星期三

去飲都有壽包食

8月尾, 表弟結婚, 去咗THE ONE 20樓既"迎"去飲. 講真, 呢個表弟, 至少有廿年無見過, 真係出到街撞到都唔會認得對方果種. 成個飲宴最特別既地方係最後有壽包上, 因為當天係新郎既生日, 唔知係咪咁既原因, 對新人要求酒店送壽包呢? 我都係第一次去飲有壽包食, 哈哈.


果度D野唔好食, 係得個view睇吓...
 

6 則留言:

alex 說...

haha, smart groom chose his own birthday for wedding...there's no excuse to forget forever.

小肥 說...

咦, 又系呢隻留言法... 我早兩個星期都喺'迎' 食晚飯. ok噃 . . ..當然, 我地可能要求d. ^0^ btw, 睇唔到相, 兩張都唔得

墨魚燒賣 說...

alex: 可以慶祝少D添, 哈哈~~
小肥: 可能係食飯OK; 但飲宴就麻麻啦. 我覺得BLOGSPOT好難搞D相呀. 我已經轉咗D相片來源, 而家睇唔睇到?

Unknown 說...

hihi, 我係miss k呀, 點解我"追踪"唔到你0既?

小肥 說...

睇到啦, OK. 講真 The One 搞宴會真系好頭痛, 散席時d 人潮. . .我有一次系皇府居然要搭貨 lift 落大堂. . . (@口@)

墨魚燒賣 說...

MISS K: 可能我未登記GOOGLE+? 平時ADD人我會喺資訊主頁既閱讀清單度按"新增"架咋... :P

小肥: 無錯呀, 等LIFT等咗幾鬼耐呀! 就係因為見咁鬼多人等LIFT, 所以我地先出室外影吓相咋.