2010年12月4日星期六

我的手作仔

油牆假期期間, 一路想搵樣可以打發吓時間, 有D野整吓搞吓, 整完出黎有製成品睇到, 件完成品可以用得著/送到比人既興趣. 諗咗好耐, 終於比我諗到, 就係玩串珠仔, DIY自製飾物.

上網search過, 唔見屋企附近有得學, 見到最似樣果間要去到觀塘, 叫做灰姑娘飾物教室.

http://www.c-jewelry.com/index.html

雖然觀塘對我黎講係遠咗D(去觀塘既車程仲耐過我出銅鑼灣), 不過流沙包係附近返工, 咁我有時去上完堂, 等埋流沙包放工去APM食個飯, 都唔錯吖~ (雖然流沙包都無乜幾何 放咗工可以陪我食飯)

我報既係穿珠類飾物D.I.Y.基本技巧課程(上)+(下), 每堂大約上4小時, 視乎你既進度而定, 總之上晒成個course會整到6件完成品, 包括4條手鍊及2條頸鍊.

第一堂
第一堂整既比較簡單, 第一條手鍊整咗3個鐘, 第二條整咗1個鐘.




第二堂
用咗4小時去完成一條頸鍊, 唔好睇條鍊好似好簡單咁, D珠珠要逐粒串上釘針/圈針, 然後親手用鉗去撟圈, 撟到手指痛...




第三堂
都係用咗4小時去整, 睇落好似好複雜, 但如果你識用勾針織冷衫, 應該會無難度, 因為手法類似. 手鍊個扣都係自己用金屬線撟架, 唔係現成扣黎架~




第四堂
今次呢條用咗3小時就整到, 不過好難整得靚, 因為D圈係用手自己撟自己整pattern, 但學既咁多條手鍊當中, 我最鍾意呢個款式.




第五堂
估唔到呢條鍊我用咗5個鐘先整得完, 撟D圈撟到我手指勁痛... 




上完五堂, 完成晒成個基本課程啦. 我買咗少少材料整第三堂學果款手鍊, 同埋買咗一set鉗. 希望我唔會半途而廢啦~


2 則留言:

大勇 說...

妳真係搵左好多野學,打算繼續油牆假期?還是會找工作了?
[版主回覆12/08/2010 12:02:00]過年前都會繼續油牆呀~~

Ivy 說...

我個人來講,覺得第3堂條鍊好靚喎~
[版主回覆12/08/2010 12:02:00]thx!! 我而家通常都係戴第3堂或者第4堂呢兩條鍊.