2010年12月24日星期五

上海之旅展開~

我今朝早已經出發去機場啦.

但唔好誤會, 今次上海之旅唔係去玩, 係去做交流.

其實係咁既, 流沙包讀緊既master, 其中一個course係境外學習, 地點係上海. 配偶可以跟埋一齊去, 代價係$5,000, 包機票食宿 (當然流沙包佢自己都要比$5,000啦, 學費無包呢個境外學習既開支). 其實當初有猶豫過跟唔跟埋去, 因為如果普通跟團去上海都唔駛五千銀啦吓話? 但一諗起如果唔跟埋去, 聖誕就要一個人喺香港不特止, 27號既結婚紀念日都要一個人過, 所以就跟埋去上海勒. 

流沙包去到上海後, 要去D大中小學探訪, 聽演講, 做研討分享之類, 我當然唔會跟大隊啦, 我會自己一個離團自由行呀~ 其實當初無諗過全團人得我一個配偶去架咋, 我諗住可能都有幾個人地既配偶同行, 咁咪可以有個伴囉, 結果...

有一點諷刺既係, 我之前自己一個人喺日本住, 一個人遊遍半個日本我都完全無擔心治安/人身安全既問題; 反而今次返自己既祖國, 就不斷擔心到時我一個女仔自己行, 會唔會被人偷野/搶野/打劫/買野時比人呃etc... 我甚至乎已經預咗個背囊會被人"界刂"開之類, 唉...

呢條係"團巾", 核突到呀... 扮"啤把V"呀? 點解揀呢個款架? 上星期勁凍果陣我拆黎戴咗一陣, 點知已經搞到我皮膚敏感!!:



呢個係要拎去上海既紀念品囉:


團牌:


喺圖書館借咗呢幾本書, 決定帶右上果本去上海:


買咗兩張電話卡, 到時用黎同流沙包聯絡:

3 則留言:

倭国団長 說...

大陸出名治安吾好架lah... U担心吾係無理由wor...  等U的上海一人遊既update
[版主回覆01/04/2011 19:56:00]好彩個TRIP都好平安, 無閃失. 但就係上海一時跣腳, 仆低咗係條街度, 瘀到爆.

Hoi Ying 說...

講真, 我一個人响英國半夜周圍行, 一個人响歐洲流浪都唔驚, 但同屋企人同朋友上大陸行街真係驚, 試過同媽咪响上海條好出名o既步行街行行下, 俾後面一家大細界刂爛個背囊, 明明係兩個人夾住個袋行o架嘛... 好彩淨係跌咗個散紙包, 重要o既嘢就俾啲大件首信同行程表擋住冇跌到~
[版主回覆01/04/2011 19:56:00]所以我唔會放貴重野係背囊, 銀包証件果D我一定係斜揹個小手袋, 絕不離身架~~
好彩今次個背囊無比人界刂到, 無穿無爛咁平安回來.

Crystal 說...

Merry Christmas.
[版主回覆01/04/2011 19:56:00]THANKS~~