2010年4月1日星期四

2010年3月20日(六) -- 江戶東京たてもの園

係咪好奇怪呢? 我而家明明已經身處九州, 點解仲得閒出blog既?

 

因為其實我一早已經寫好晒D Blog架啦, 只不過我將出版日期推遲, 而家每日都出一篇blog.

 

好勒講番正題, 我今日要去既景點有兩個. 一早出發, 先搭JR去到武藏小金井呢個站, 然後再轉関東巴士去江戶東京たてもの園.

 

呢個園入場料400円, 裏面有好多幢唔同種類唔同風格唔同年代既建築物可以參觀, 有D係名人住過既(D建築物係成幢拆佐, 運黎呢個園後再重建架), 有D係農家, 有D係幾廿年前既商舖等等.

 

 

都係果句, 因為我鍾意睇舊屎野, 所以我就覺得呢個園都幾得意, 唔知大家睇完相有咩感覺呢?


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

兩邊都係順路, 想點呀?:


 

呢個係古墳黎架:


 

園裏面有D小食店, 我買佐碗豚汁試吓, 好多料架, 300円, 抵食又好食:


 

小食店老板夫婦初初問我係咪韓國人, 我話係香港黎, 佢即刻話香港好多美食架喎, 我回佢一句"咁日本都一樣有好多美食呀~~" 之後寒暄佐兩句, 都係D客套說話啦~

 

今日天氣好好呀, 仲好鬼熱添, 行吓行吓熱到要除外套.

 

呢個園裏面有好多唔同種類既花花架:

沒有留言: