2010年4月25日星期日

2010年3月27日(六) – 在東京的最後一個星期六

呢個係我喺東京既最後一個weekend, 其實我仲有好多地方想去, 但係無辦法去得晒啦. 我見黎佐東京咁多次, 我都未去過明治神宮, 於是今日第一個目的地就去明治神宮睇吓勒.

明治神宮都係咁啦, 無咩特別, 我係日本睇得太多呢D神社呀, 寺呀, 已經睇到好麻木.

 


沿途見到既:


離開明治神宮, 跟住去Forever 21睇吓先, 睇佐日本半年都未去過Forever 21.

哈哈, 成日話唔再買衫, 點知行完Forever 21忍唔到手買佐兩件, 分別係1,580円及1,680円:
 


然後再去新宿御苑, 呢個時候梗係去睇櫻花啦:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


新宿御苑都幾大, 同埋裏面真係幾靚, 大家有機會可以黎睇吓.

到最後去埋飛鳥山睇睇先, 不過可惜我黎到飛鳥山已經天黑啦, 都睇唔清楚呢度D櫻花開得有幾靚

 


飛鳥山雖然叫做山
, 但其實一D都唔高, 行樓梯上去都唔駛三分鐘就上到去. 如果大家唔想行樓梯, 果度仲有呢D吊車可以搭上車, 車程約兩分鐘.


沒有留言: