2010年3月31日星期三

日本研修終於要完結啦... 下篇


上一篇我好似係度呻, 好消極咁; 呢篇就要寫番D感恩既野啦.

 

雖然一個人生活並唔易, 但呢7個月既經歷我明白係好難得的, 我好多謝公司多謝大老闆肯比機會我過日本做野, 只係自己唔爭氣, homesick之餘, 日文又無咩進步, 好似辜負佐大家咁, 係呢度唯有同大家講聲唔好意思, 返到香港之後我會繼續努力!!

 

係臨離開日本前既個零星期, 心情又無咩特別唔捨得, 可能我心裏面更加掛住香港既生活啦. 我擔心既只係唔知走之前可唔可以食得晒雪櫃D野, 哈哈(唔想浪費麻, 冷藏食品又唔可以拎走喎). 我心態唔係"係日本既生活得番Y日", 而係"仲有Y日我就可以返香港啦~" 不過每到weekend我都要小心計劃要去既地方, 因為想去既地方仲有好多好多, 每逢weekend既時候都唔捨得D時間過得咁快.

 

不過到佐真係要離開前既幾日, 突然間覺得好唔捨得, 每日返放工行既路, 住緊既豆腐膶部屋, 銀座通既景色... 之前好想快D離開日本, 但到佐呢一刻尾聲又唔想咁快完, 真係好矛盾... 呢幾日仲間中忍唔住喊, 真係好鬼失禮... (詳情容後再講) 

 

係日本既生活雖然係孤獨, 但其實都係多姿多采的, 有好多野唔係當地住過, 淨係靠上網/電視/新聞/旅行真係未必會得知, 我真係好感激我有機會可以係日本生活佐大半年, 令我體驗佐好多野, 睇多佐好多野. 呢大半年黎我將自己既在日生活係blog度同大家分享, 其實我一直寫落佐好多篇未發表既blog, 我估我4月返到香港後, 我既在日生活寫到去6, 7月應該都仲未寫得完...

 

係呢度要多謝大家一直以黎既支持同捧場, 令我呢個blog有段時間曾經成為Yahoo精選blog, 每日既瀏覽人數曾經有過千人. 我相信我離開日本, 返到香港回歸平淡後, 黎我blog瀏覽既人數應該會直線下降架啦, 我都知道我既香港生活係無咩值得睇既地方, 所以我要趁人氣下滑之前, 係度同大家講聲多謝, 多謝你地一路以黎既留言, 令我有動力繼續keep住寫我既在日生活.

 

我係東京既宿舍到今日就會完, 我要2點鐘之前遷出呢個單位, 本來我應該今日就飛返香港. 但我見四月頭香港竟然有五連休, 我當然唔放過呢個大好機會, 我一陣間執好包袱後, 就會出發往羽田空港, 但目的地唔係香港, 而係九州既福岡空港. 我會同流沙包係九州玩幾日, 到4月7日(係我地既擺酒紀念日黎添喎)先飛返香港呀.

 

係九州我地會去熊本城, 阿蘇山, 黑川溫泉, 高千穗, 別府地獄, 由布院etc., 而且今次仲會一嚐自駕遊添, 所以雖然4月後我人已經返佐香港, 但blog既內容仍然離唔開日本既生活同所見所聞, 有興趣既朋友歡迎繼續黎探我架(好似賣廣告咁...)

 

好啦, 我要出發啦~ see you, bye~! 

沒有留言: