2010年3月26日星期五

2010年3月14日(日) -- 高尾山一天之旅

今日我既目的地係離開新宿只係一小時車程既高尾山.

 

由新宿出發可以搭京王線, 去到高尾山口站落車.

 

今日3月14日, 係果度既火渡祭, 上山前梗係去會場睇吓先啦.



 

行火路:


 

排隊行火路既人, 排到唔見盡頭:


 

我見好多外國人都排隊行, 我當然唔行啦, 都唔知要排到幾時...

 

我唔知行呢D火路有咩規矩既呢? 我見有D人行行吓比D staff鬧, 係咪要一個行完先可以到下一個呢? 同埋我見有個鬼佬一路行一路拍緊video, 個staff就對佢大聲呼喝.

 

睇佐陣我就去到山麓站買飛搭lift上山啦. 單程470円, 往復900円.



 

呢期做緊promotion, 用PASMO或者SUICA買飛的話, 仲可以參加抽奬添喎:




我抽中佐A賞, 有支綠茶同埋一條蔬菜條, 好野~ 我頭先仲諗緊好唔好用150円買支野飲, 而家可以慳番.

 

就係搭呢D lift上山啦:



超搞笑, 真係有個人坐係度幫遊人影相, 咁落後既?:



全程12分鐘左右.

 

上到山已經三點幾, 上到黎高尾山梗係要食出名既蕎麥麵啦, 750円:


 

食飽飽有力氣上路啦, 行上山頂都要大半個鐘耶...



 

本來我想行4號路上山架, 因為途中可以經過吊橋, 可惜4號路有大樹倒冧佐, 要暫時封閉:




咁唯有行2號路, 經過藥王院上山.

 

呢度D樹, 閒閒地都幾百年樹齡:





唉, 行極都行唔完咁既...? 無晒氣啦...


 
 
 

 

終於都到山頂啦~~

 


 

差唔多日落lu.



 

隱約見到富士山架, 睇唔睇到??:


 

逗留一陣就要回程啦, 6點鐘係尾班cable car落山, miss佐就要靠11號車落山囉, 咪搞...

 

落山唔係搭頭先上山既lift, 因為lift只係去到四點咋, 落山我搭cable car, 可以試晒兩種交通工具麻. (雖然我呢大半年已經搭佐N次lift同埋cable car...)



 

我好似聽到駕駛員話其中一段路既斜度係全日本之最喎...(唔知以我既小半桶水日文有無聽錯) 

 

今日行程完畢, 聽日又要返工...

 

沒有留言: