2010年3月13日星期六

友達來日出張

上星期, friend黎佐日本出差.

33放工後, 我地去佐渋谷行吓, fd買佐幾隻日本
CD.

因為朋友係食素既, 所以我地無興趣去大魚大肉, 今晚我地去佐食讚岐烏冬
:



3
4, 我地去佐新宿, 因為友達個喼爛佐, 所以我地去佐ドンキホーテ買喼.

3月5, 我地去佐六本木Hills睇夜景
.

 
 
 
 
 


森美術館因為展示交換進行中, 所以閉館中, 無得參觀, 但係入場費都仍然係1,500, 日本人都唔知點做生意架


今晚去佐食R Burger, 因為朋友想試個豆腐漢堡
.

 


今晚既甜品, 非常飽:
 


36, 我地去佐淺草行
.

 
 



南瓜炸饅頭, 好食:

 


今日既lunch, 去佐我地N年前日本留學時成日去既餐廳: Saizeriya, 懷緬一番:
 


下午個friend就要上機返香港啦 我就再去渋谷行吓. 我黎過日本N, 今次黎做野喺日本住佐大半年, 但我今日先第一次踏足109, 真係out

不過D野真係完全唔啱我囉, 我老啦


之後又去佐BOOK OFF行吓, 今次終於都有收穫啦, yeah!!.

沒有留言: