2010年3月30日星期二

日本研修終於要完結啦... 上篇


聽日係3月31日, 係我喺日本office既last day, 7個月既研修期終於都完啦. 雖然我係日本生活佐7個月, 但自問我D日文真係無咩大進步, 聽同講方面依然係超唔掂, 唉...

 

呢7月個裏面當然有開心同唔開心啦. 初初黎到日本頭3個月, 每日真係過得好開心架, 返工又無壓力(因為唔駛對客, 無野要上身, 無野要follow, 淨係每日對住部電腦入數), 放假就可以周圍去玩, 不知幾happy, 當時簡直係唔想返香港咁濟.

 

但係三個月後, 開始homesick啦, 加上自己D日文仍然係好唔掂, 有時去買野都唔知店員同我講乜, 所以開始情緒低落. 而且公司越來越多麻煩野要我去做(尤其是同英文有關果D呀, 翻譯呀, 真係討厭...), 所以情緒越黎越差, 曾經有一段時間, 我好似有精神病咁, 每日起身都唔想返工, 完全提唔起勁做任何野, 一靜靜坐底D眼淚就會自己流出黎, 一到lunchtime就即刻匿埋一二角大喊一場, 每日放工返到屋企又淨係識喊喊喊... 果陣不知幾想即刻放棄晒所有野, 即刻拖喼返香港. 

  

大家成日見我一放假就呢度去果度去, 好似好開心咁, 個個都話羨慕我呢種生活... 其實我唔開心又有咩人會知? 只係我唔將唔開心既野寫落blog啫... 你知唔知無論去到D幾好玩幾咁靚既地方也好, 都只係得一個人獨來獨往, 無人同我分享, 無人同我一齊經歷, 你知唔知內心其實係好寂寞架...?

 

生活上遇上咩困難, 遇有咩唔如意, 無人會明白我 理解我. 我成日都諗, 如果我唔係黎做野, 係黎日本讀書的話, 我估我會比而家開心(當然撇除佐經濟金錢上方面啦), 因為黎讀書的話, 會認識到朋友, 大家有共同既目標, 共同既生活環境, 有煩惱有心事可以搵到人傾訴. 但係我, 我係日本係完全無朋友, 每日都係一個人生活, 雖然我係有同事, 但同事始終係同事, 難道你工作上唔開心, 生活唔如意, 有幾咁homesick, 你可以同同事講嗎? 加上D同事又未試過"離郷別井", 有邊個會理解到我而家既感受, 明白我既困難吖?

 

我知我自己係好無用, 只係在外生活半年都捱唔住咁. 但我真係好唔鍾意一個人既生活呀, 食飯一個人, 去玩一個人, 開心一個人, 傷心一個人, 訓覺一個人. 當大家成日都話好羨慕我呢種生活既時候, 我內心不知幾想大嗌"我其實好想返香港呀!"

 

黎日本生活同黎日本旅行係完全兩回事, 大家黎日本旅行只係玩幾日, 見既食既都係日本最好既一面, 當然非常開心唔捨得走咁濟啦. 但咁唔代表你一定都會鍾意係日本生活同工作架喎, 始終生活係現實的, 唔係大家心目中諗得咁理想. 大家唔好淨係睇表面, 以為我真係返工等返工, 放假就可以去玩咁happy先得架...

 

 

待續...

沒有留言: