2006年6月26日星期一

2006年6月25日(日) 軟骨退化無得醫, 睇下我幾時痛到因病厭世...

今日係ANATA學校既畢業禮, ANATA拎佐飛比我去睇. D表演都OK好睇, 最精彩既當然係ANATA負責既體操表演啦, 其次係marching band都幾好睇, 其他都係唱歌, drama, 朗誦之類啦. 不過最最騎呢都係由家教會表演既中文集誦...

表演完佐之後食個飯, ANATA又要趕住去青衣做野, 為黎緊既女排大?賽作綵排, 然後佢夜晚要去黃金海岸飲. 我就自己一個人返屋企, 今日係做家務日, 首先係吸塵. 我唔明點解牆上面成日有D一粒粒一點點既圓形生物係度, size唔係好大, 細細粒細到成粒塵咁, 顏色就啡啡地咁. 其實我發覺佢地係牆度已經好耐架啦, 但又唔知點整走佢地, 我有試過噴殺蟲水, 但好似無效; 用布?就會搞到佢地既屍體一粒粒就黏佐係牆上面. 到今日我先諗到不如用吸塵機吸鬼晒佢地, 吸佐我個幾鐘...

出佐成身汗, D汗直情係一滴滴咁流落黎, 於是我就順便洗埋個toilet然後沖涼. 我"散"佐個浴缸, 洗水盤, 鏡, 換佐塊浴簾, 洗埋個地下... 成個人散晒.

做完家務就溫書, 唔知係咪張椅過高定張木台過矮, 每次坐埋去溫書我都一定會腰骨痛, 仲要痛到行唔到咁濟, 搞到都無心情溫書, 連夜晚果餐都無食, 淨係食個叮叮飯團就算.

今晚明珠台竟然做America's next top models cycle 5 reunion, 冠軍既Nichole靚佐好多呀, 行出黎都充滿自信, 成個人唔同晒. 佢比賽果陣成日話自己由細都大都係被忽略, 無乜人留意既女仔. 唉, 佢生得咁靚又咁cute都話由細到大無咩人留意; 咁我呢挺豬扒咪死係街都唔會有人理?? 黎緊既cycle 6將會係7月16日播映, 咁project runway做完之後都可以有D野「寄託」下...

沒有留言: