2006年6月13日星期二

2006年6月12日(一)

前排走佐好多SALES, 所以呢排請番好多新SALES, 但係近排請果D真係奇形怪狀咩都有, 不過有一個共通點, 就係年紀都好大, 睇個樣應該都成三, 四十?. 以前公司請既SALES通常都係後生仔女廿幾?左右, 但呢期唔知點解請番黎既人年紀都係咁大. 我覺得新黎呢個肯定唔夠三個月就會自己走. 呢度做SALES又無COMISSION分, 有D客甚至乎唔係SALES去跑D單返黎, 係D客求我地SALES接受訂單賣貨比佢地. 係呢度做SALES, 人工又唔高, 後生D既或者都會係度為經驗而捱下既. 係FIT既SALES都唔會留係呢度.

我真係比個雪櫃激死, 明明無搞過佢, 如果唔係我尋晚煮面要係冰箱拎D雞翼同丸丸出黎煮, 我都唔會發覺個冰箱唔凍添啦, 根本之前都無較過咩野溫度, 點會無啦啦因為調高佐溫度所以唔凍架??!!! 唔通屋企有第三個人咩? 定係LULU同PIPI貪玩搞過個雪櫃呀? 咁就唔見佐三百蚊, 激死人!! 呢個月ANATA已經好窮架啦, 一個月內要飲四餐, 咁就唔見佐幾千蚊; 而家部死人雪櫃又係度玩野, 真係麻鬼煩!!

1 則留言:

匿名 說...

點解要300蚊?
修理個雪櫃?
下次我可以問下阿爸有乜辦法,皆因佢係
林師傅囉!!哈哈