2006年6月5日星期一

2006年6月1日(四)

EXTRA新出果隻哈蜜瓜味好正, 不過味道太淡, 0趙兩下就已經無乜味...

我公司每個月尾都會買D蛋糕西餅返黎, 當係birthday cake. 我都唔明, 個個月都有得食, 又個個月都係買果幾款蛋糕架啦, 但當一call mic叫"please enjoy the birthday cake"無耐, D人就一窩蜂咁衝入去(有D仲係跑入去)pantry拎蛋糕, 慌死蝕底咁, 個情況何其壯觀呀~! 其實D蛋糕個個月都有食剩架啦, 真係唔明點解要慌死執輸咁跑入去. 我係度做佐年半, 計埋我都唔知有無食過五次, 即使係我生日月份我都無入去拎蛋糕食.

放佐工我即刻走, 因為趕住七點半返到去電腦面前等add-drop, 今晚ANATA要去飲, 我就失驚無神想食壽司, 於是見返到元朗仲有少少時間, 係東頭村個站落車行去新元中百佳廣場, 0拿0拿臨買完又搭巴士返去, 返到去七點五左右, 好彩今次都可以成功add到想要既科. add完科之後就落街拎衫, 然後先返屋企食野. 食完野不斷上網繼續搵新娘化?同髮型相, 睇到十一點幾頂唔順實在太眼訓, 於是就好乖咁去訓覺勒.

沒有留言: