2006年6月5日星期一

2006年6月2日(五)

今日仍然好想食壽司, 本來諗唔到去邊就諗住近近地去元祿, 但原來已經執佐. 於是改去和花庭食, 因為之前聽人講果度好好食好正. 我覺得都OK既, 起碼D壽司應該唔係機器"bear"出黎四四方方一舊飯, 似乎應該是人手造吧...?

睇15/16, 話鹿茸最有功效既部份係頂部. 我兩年前去廣西旅行都參觀過梅花鹿場, 我明明記得當時介紹話最有效用是剛剛新長出來的地方, 而新長出來的地方就是底部, 所以底部是最有效的, 叫我地如果買就唔好買頂部. 但15/16的答案卻是頂部. 那即是說我去旅行參觀時的介紹是假的~!!!? 騙我們說底部最有功效, 然後就sell我地買D最無功效既底部啦?!!!! 很賤呀! (當然我那時什麼都沒有買)

沒有留言: