2006年6月20日星期二

2006年6月16日(五)

今晚要同將會過檔SAE既日本人farewell, 去佐夜上海食飯, 果度D野食麻麻地, 但係收得勁貴, 菜單如下(一人份):

花雕醉雞+鎮江肴肉+涼伴海參+十八鮮+青瓜海蜇拌粉皮(一個碟?面有齊咁多野, 每款少少咁)
砂窩雲吞雞煲翅 (D雲吞唔好食)
龍井蝦仁 (細隻到死...)
崧子黃魚 (好細舊)
稻草札肉 (唔知咩黎, 好難食)
金華火腿津白
陽春面 (無咩特別)
蟹粉小籠包 (每人一粒)
香米布甸伴茉莉茶雪糕 (淡淡地但都幾好食)


本來收每位$350, 但好似bargain到$300一位, 另外包一杯飲品(有豆漿, 蔗汁同薏米水揀).

成餐飯既氣氛總算唔錯既, 都係我地自己部門既人食飯, 有17人出席. D日本人總算有講有笑, E先生成日玩我話今日餐飯要由我做翻譯, 我就答佢:「下? 我已經唔明你講咩囉喎~」. 又同日本人講話我識日文(我同果班日本人雖然算同一部門, 但係無工作關係, 我都唔需要同佢地溝通, 所以佢地根本唔知我識唔識日文), 話我已經考佐2級. 於是AKINE就同我講話我D日文應該好上手啦, 考佐2級啦喎~~ 我答佢話:「SONNAKOTO ARIMASEN」. 講真我D日文真係唔記得七, 八成啦, 寫都還可以有七, 八成既, 講就死緊啦!

沒有留言: