2006年6月23日星期五

2006年6月23日(五) 出佐bonus...

呢兩日係toilet同放工搭lift撞到sales dept既兩個女仔, 佢地都不約而同問我:「你係咪resign佐呀?」. 我都愕佐然, 我愕然既原因並唔係連佢地都知我resign, 因為公司咁多八婆是非精再加上一個周圍同人講既白痴老細, 全公司都知我resign都唔奇. 但奇就奇在我本來resign既last day都係五月頭既事, 公司加佐我人工我應承留番係度做, 件事都過佐個幾兩個月啦, 估唔到而家都仲有人問我係咪resign佐. 咩D是非仲未update到咩? 搞到我一時間都唔識點應, 我咪答:「本來係架」...

今日出佐bonus連埋出糧, 但係D bonus都係用黎交學費用, 所以都唔係特別開心.

沒有留言: