2006年6月22日星期四

2006年6月21日(三)

呢個真係唔知咩世界, 一D所謂既補習天王, 年薪原來可以有千幾萬, 即係月薪過百萬. 有無搞錯?? 佢地係咪真係有料呢? 補過佢地既學生係咪真係曉飛呢? 呢班人可以月入百萬, 難為一D真係作育英才, 默默耕耘, 除佐教書又要搞課外活動又要應付家長, 仲要面對各方壓力既教師, 年薪都唔會有過百萬. ANATA你不如唔好教書, 都去做補習天王啦. 究竟呢個現象係社會既錯? 考試制度既錯? 家長既錯? 學校既錯? 定係邊個既錯?

果日同日本人食飯, 同個年紀相近既同事傾開計, 佢問我知唔知邊個係KEVIN KO, 即係補EC果個補習天王, 年薪已經過千萬. 我話我都有補過佢, 不過我果陣係名師果度補佢, 佢果陣都未出名. 然後個同事話, 佢都補過KEVIN KO, 仲要係佢第一代學生, 果陣佢係0係KEVIN KO位於安定既屋企補, 果陣時KEVIN KO都仲未大學畢業. 事隔十年, 佢而家已經過千幾萬年薪. 原來大學出黎最有前途既工作唔係入大公司, 而係入補習社. (不過講真KEVIN KO真係OK既, 解釋得唔錯, 深入淺出. 我repeat果年補過佢, 我A-LEVEL既EC由F變做D) -->(唔係呢科PK EC肥佐的話, 我一早入佐U啦, 我第一次A-LEVEL其他三科拎B, D, E架!!)

另外我最近先知原來KEN係現代教育既老細, 唔係呀化? 我果陣會考都補過佢既英文(KEN & ROGER), 但係條友完全係無料到架, 堂堂淨係識係度吹水, 係度晒佢身上既名牌, 什麼PRADA, D&G, DKNY, 一係就講廢話, presentation skill又唔係好, 我完全學唔到野, 不知所謂!! 但係佢而家已經打跛腳都唔駛憂啦, 某日睇報紙既置業版, 介紹佢間豪宅, 屋企裡面用既全部都係名牌貨, 名師設計既傢俱, 甚至乎?紙都係用LV(我唔記得係咪LV?紙啦, 總之都係名牌啦). 佢簡直係名牌既奴隸!!

沒有留言: