2013年10月7日星期一

我們的那些年

為慶祝我地CityU人相識X週年, 今年既9月1日, 我地決定黎個聚會.

朝早我地去咗又一城既Simplylife Bakery Cafe食個Sunday Brunch. 果度既Brunch由11點開始, 但十點幾已經開始排隊.







食完brunch, 我地就返CityU影相, 一影就影咗成個下晝~



















影完相, 大家都好攰, 於是我地是是但但搵間餐廳醫肚就算, Pizza Express無咁多人排隊, 於是就黎呢度食dinner.



食完飯, 再過隔離既Greyhound Cafe食個甜品, 大滿足~~


3 則留言:

mycell 說...

Hi

我好鍾意睇你既blog, 咁岩我係City人,我係01年畢業,唔知係係我師姐定師妹呢XD

CC

墨魚燒賣 說...

哈哈, 多謝師姐你既來訪呀~~

mycell 說...

welcome:)