2013年10月16日星期三

終於由YAHOO BLOG成功搬家過黎啦~

YAHOO BLOG自從宣布執笠後, 我都無咩心機寫BLOG.

我無理個YAHOO BLOG成個月, 上星期開始終於的起心肝睇吓點樣將YAHOO BLOG既所有網誌+相片+留言全部搬晒過黎BLOGSPOT.

我主要係參考呢位BLOGGER既方法:

http://koosan.blogspot.hk/2013/09/migrate-yahoo-blog-google-blogger-with-images-comments.html#more

不過我發覺去到第3個STEP已經FOLLOW唔到, 因為個MT檔裏面根本find唔到"../images/", 無辦法replace. 所以我用咗個好慢又好低能既方法去更改個圖片link.

搬BLOG成個過程差唔多搞咗我2日, 好在最後終於都成功搬到過黎. 不過有部份相片都係會死link, 不過我估死link圖既數量應該唔多, 所以我就由得佢囉.



8 則留言:

alex 說...

恭喜你成功搬家。其實就算用到嗰個方法,d相link咗去google drive,但都要逐篇執相嘅size同post嘅label,唔慳到好多時間咋。

墨魚燒賣 說...

D相既SIZE我由得佢LU, 唔想再嘥時間執.
POST既LABEL要執都唔難, 我搞咗陣都執好晒.
我都唔求完美LU, 只求可以保留番YAHOO BLOG既網誌過黎已經心滿意足LA~~

肥仔嘜 + 皇帝Bee 說...

妳好!恭喜搬家成功。我也是keroppi的擁躉。
歡迎到寒舍參觀本人既keroppi收藏!

墨魚燒賣 說...

好勁呀, 你大部份收藏我都未見過, 我好想打劫你呀, 哈哈~~

Owl-Story.com 說...

A lot of Y!Bloggers moved to Blogger.com. It is great for us I think :)

墨魚燒賣 說...

good to have so many new friends here~

Unknown 說...

hello! 有無簡單0既方法由yahoo 轉過黎呀? 我睇過一d blogger 0既suggestion, seems complicated>.<"
非常煩惱 . . .

墨魚燒賣 說...

其實你唔好比佢D STEPS嚇親, 雖然睇落好似好雜複, 但其實一D都唔難架, 一步一步黎就得架啦.

我搬之前都睇咗好多BLOGGER既方法, 上面既方法似乎係最易最可行架啦~~