2008年6月6日星期五

Project Runway Season 4

我追佐好耐既Project Runway終於都完佐呢個season. 我一直都睇好Christian架啦, 佢雖然得廿一歳, 但真係非常之有天份, 好有才華. 雖然有時佢既表現係有D囂張, 有D目中無人, 但因為佢實在太出色啦, 有D designers同佢比真係即刻遜色好多. (例如我覺得成日喊果個Ricky, 簡直係笑話, 根本就唔夠班, 咁遲先out真係奇蹟...)

 

所以最尾呢一集真係睇得好緊張, 我淨係坐係屋企睇, 見佢地係台上面等宣佈winner果陣, 我個心都跳得好快, 真係好緊張. 宣佈Christian勝出果刻, 我直情尖叫佐出黎~

 

Christian

1 則留言:

吾家吳居 說...

我都有追呀,覺得好好睇呢~
[版主回覆06/10/2008 23:14:00]可惜要等好耐先有next season