2008年6月11日星期三

2008年6月8日(日) -- 長洲食海鮮

星期日一大班人入佐長洲, 因為其中一個friend既阿媽係長洲做, 所以成班人一齊入去食海鮮, 同埋諗住過番晚夜.


 

我地傍晚入到去, 由於部份人係果朝早都仲未決定入去食完海鮮過唔過埋夜, 所以我地無訂定任何酒店/渡假屋, 到我地入到去決定佐幾多人會留底過夜既時候, D渡假屋已經full晒, 住酒店又無咁多間房, 所以唯有食完海鮮就搭船返番出去.

 

講番餐海鮮先, 超正! 有瀨尿蝦, 黃金蝦, 粉絲蒸扇貝, 鮑魚, 魚, 蟹, 蜆, 洋葱焗蠔, 同埋一個秘製骨.

 

瀨尿蝦, 有膏架, 好味!

 

黃金蝦, 熱辣辣.

 

鮑魚, 超大隻, 但一D都唔靭.

 

個蠔超好食, 我第一次食咁樣整法既蠔, 佢連埋洋葱一齊焗, 連D洋葱都超好味, 我平時唔多食洋葱, 都忍唔住夾完再夾.


 

我地total十個人去食, 大家估下呢餐埋單幾錢? (下一篇blog開估)

 

飲飽食醉之後, 我地就唯有搭返船出黎啦, 但當然唔係各自各返屋企訓覺啦, 我地即刻改變計劃, 決定齊齊去深圳揼骨. 於是大家落船之後, 就call的士由中環返元朗/屯門返屋企擺低D野先, 然後再約定係落馬洲等.

3 則留言:

ArielLeung 說...

咁好精力的.....
[版主回覆06/10/2008 23:13:00]所以放完假攰過返工...

愛莉媽咪 說...

好想知係邊間食呀?第日去試下都好, 好似好好味
我通常都係去海邊果條街O乍.
[版主回覆06/24/2008 13:23:00]我唔記得叫咩名添...

阿蛙仔 frog 說...

wa.. 好好味wor.... 我估唔係好貴...