2008年6月25日星期三

旦王花 - 泰越鍾情

地址: 元朗錦上路148號地下

電話: 2488-3263

 

流沙包細妹因為生佐BB, 所以最近買佐車, 因此佢地開始衝出卓爾居, 而家會去唔同既地方食飯(以前過時過節食飯只會係卓爾廣場食, 唔係裕滿人家就係美心(未執前)/麗都酒樓.

 

早前佢地睇過飲食男女介紹新界食飯好去處, 繼之前我地去佐位於屯門藍地既季季紅(話食燒乳豬好出名喎, 但我地食完唔覺得有咩特別), 今次我地就去佐位於錦上路既旦王花.

 

呢度係露天既, 有D園林, 有D水池咁, 食物我覺得無咩特別, 都係泰國餐廳可以食到既野, 佢特別在有D冰鮮海鮮可以比你揀, 即場燒比你食. 除此之外我唔覺得呢度有咩賣點, 食物又唔係特別好食. 同埋我覺得都幾貴, 我地七個人, 埋單成二千蚊.

 

沒有留言: