2008年6月17日星期二

瑞樵閣 Chesa@半島酒店 -- 溫馨的晚飯

地址: 尖沙咀彌敦道19-21號半島酒店1樓
電話: 2315-3169


流沙包6月15日生日, 但果日佢要帶隊, 之後就同埋D隊員一齊搞野, 所以我就6月13日同流沙包預祝生日. 我果日仲帶埋小花一齊去, 所以我食晏果陣就同小花係office影佐幾張相.



我揀佐係半島既Chesa食瑞士菜, 我地只係點佐四樣野, 分別係goose liver, 芝士火鍋, lamb, 同埋甜品.


個goose liver我覺得就麻麻地香, 不過都好食既.



芝士火鍋我地叫佐Fondue a la saviesanne, 個火鍋有bacon係裏面, 配面包同薯仔一齊食.




仲有個羊架, 好味~



甜品: 我預先訂佐, 有寫名架~



餐廳附送既甜品, 都好好食, 尤其是左手面果隻, 正!



成餐飯又唔貴, 但已經食到好飽啦~ 同埋餐廳氣氛又好, 食得好舒服, 相比兩年前係洲際既Spoon同流沙包慶祝, 果餐飯我就覺得比較拘謹. 不過美中不足係當晚既其他食客有D嘈, 我地後面坐佐枱7~8個人既女仔, 成晚傾計傾到鬼咁大聲, 嘈喧巴閉, 我擰轉頭望佐佢地一眼, 佢地當中有人即刻好大聲咁講:「喂, 有人嫌我地嘈, 望住我地呀」. 我唔係話五星級酒店餐廳唔可以傾計, 但唔該唔好成日高聲呼叫大笑大嚷, 請尊重自己尊重別人呀~~ 如果呢度係茶餐廳, 我就理得你呀. 但係D高級餐廳, 唔該比少少manner哩~?

2 則留言:

meaomeaoland 說...

唔, 佢地自重D既話就唔洗比人話, 比人話又唔多高興, 佢地咁樣去到邊都會比人話. 呀, 請問幾多錢一位呢?
[版主回覆06/24/2008 13:26:00]埋單好好意頭呀, $888.8

至抵精明眼 說...

哈哈哈...頭先係yahoo blog search你話你租衫果間雅麗時.見到你個blog..原來你真係有好多結婚資料喎.... 我都係第一次''睇''下,因為我們在附近食野,才去望一望. 個價錢真係幾ok.但係佢好似冇乜a line款咁....因為我化妝師話最好有a line款令多d唔同...你知唔知邊度好架? 係咪你介紹有野送架?hahaa...不過我都未咁快試住...都係想tour around先. 我諗得閒就來你個blog睇下野..又問下你d結婚野先...
[版主回覆06/24/2008 13:26:00]呵呵, 有咩即管問我啦~