2008年6月13日星期五

2008年6月9日(一) -- 深圳揼骨

開估: 長洲餐海鮮餐埋單總共$1,620.

 

我地一行八人約佐係落馬洲等, 大約凌晨兩點左右上到深圳, 我地去佐水立方. 由於端午節假期既關係, 係超超超多人. 我地沖完涼上大廳, 根本就無晒位, 於是唯有上房揼住骨先, 不過D房就無晒雙人房, 於是就全部人都係單人房度揼(好悶呀, 無得傾計).

 

揼完再落大廳睇睇, 仍然係咁多人, 於是我地就去打麻雀, 由凌晨四點幾打到朝早八點, 打完落到大廳睇睇, 終於有位坐啦, 於是我就做埋腳底按摩, 然後訓覺.

 

我訓到下午一點鐘起身, 然後就睇電視, 狂食生果, 我一年夾埋都無今日食咁多生果. (呢度既生果都算幾多喎, 有火龍果, 西瓜, 哈蜜瓜, 蘋果, 香蕉, 雪梨, 蕃石榴, 蕃茄仔, 梅, 仲有D生果我都唔知叫咩名)

 

食完生果後其他人都仲未起身, 於是我就周圍行行企企(想打乒乓波又有人打緊, D電影又唔好睇), 於是又再搵個位繼續訓, 訓到四點幾先起身沖涼埋單返香港.

 

今次去既呢間水立方算幾新, 聽講係新開佐五個月, 裝修幾靚, 環境幾好, 地方幾大, 服務唔錯, D staff都有禮貌, 態度幾好幾醒目. 不過今次去實在太多人勒, 簡直係困獸鬥咁. 下次都係唔好大時大節上黎好D, 或者星期五上黎既話唔知會唔會好D呢?

1 則留言:

ArielLeung 說...

咁多野食...$16XX 差不多喇 我仲以為要 $2K ^0^
[版主回覆06/24/2008 13:24:00]唔知係咪因為識人所以有discount哩~