2008年1月6日星期日

獻出人生的第一次, HKMA幫流沙包代課

12月21日本來食完公司飯就可以放工, 但係我就唔可以早D返去約人玩, 因為流沙包佢今日飛樟州帶隊集訓, 我就要幫佢代堂, 時間係晚上七點至十點.


呢個係HKMA既course, 呢堂講management, 好彩我以前讀BBA果陣都讀過下啫, 講下 Big Five Personality Model, Maslow's Hierarchy of Needs, Herzberg's Two-Factor Theory, Equity Theory等等. 我唔係果種作野唔駛起稿既人, 所以事前我花佐好多時間去備課, 搵資料, 諗例子做examples同cases, 又起晒稿寫定每一張slide要講既內容...


由於係聖誕前夕, 我都預計到未必好多人黎上堂, 最後都有兩個人黎上堂(約五分一啦), 算係咁啦~ 少D人黎我反而無咁緊張添.


自己上堂就上得多, 自己講書教番人都係第一次, 都幾緊張, 但我準備充足, 都算無驚無險啦~ 原來唔停咁講兩個幾三個鐘頭書係咁口乾架, 成支水比我飲晒.

沒有留言: