2008年1月10日星期四

2007年12月28日(五) -- 泰國曼谷芭堤雅之旅 Day 4

第四日行程終於出海, 首先朝早我地出發去珊瑚島, 我地玩佐三樣水上活動, 分別係香蕉船(每人300銖), 水上電單車(二人同車700銖)同埋降落傘(三個圈700銖). 水上電單車幾好玩, 好快, 好「櫈」, 好刺激. 反而降落傘就無咩特別, 唔驚唔刺激, 上到半空係飄下飄下咁.


六舊腹肌既流沙包呀~~:



午餐我地都係珊瑚島食, 好差, 米粉, 菜, 無咩特別. 好在有一籃蝦蟹雞翼粟米餐, 有番少少安慰.



跟住我地就返酒店梳洗, 然後就出去食tea啦~ 個tea食咩? 我地去佐食魚翅, 蟹焗粉絲, 同埋椰青燕窩呀, 好味道~ 成個set價值800銖.



之後我地就去佐做SPA, 本來個團係包1小時香薰SPA按摩, 但當然一個鐘做唔到D咩啦, 加錢的話就可以做晒成個療程, 結果我地都加佐1500 Bahts. 呢次係我第一次做SPA, 但係都唔舒服既, 唔知係咪因為我係香港慣佐做全身淋巴按摩呢? 做SPA既過程係先沖涼, 然後就濕蒸, 乾蒸同浸池. 跟住就香薰按摩同去死皮, 之後再沖身, 然後查D牛奶漿上身, 跟住再浸個花瓣浴就做完啦... 都唔relax唔舒服既...


最後我地去食晚飯同睇人妖(自費), 我覺得個人妖show幾精彩喎, 有D人妖真係好鬼靚, 身材又好對腳又長又靚, 真係靚過晒好多女人呀(慚愧...)


好難相信呢個係人妖呀, 咁鬼靚...:


沒有留言: