2008年1月6日星期日

2007年12月25日(二) -- 泰國曼谷芭堤雅之旅 Day 1

今年既12月25日, 我地又出發啦, 記得上年既今日我地出發去關島註冊, 而今年既聖誕我地就去泰國.


由於早機既關係, 我地六點半就要到機場, 發現同團既全部都係一家大細, 另外有組合係四個人, 分別係兩pair情侶, 只有我地係兩個人既組合. 一團三十人, 有八個細路, 有個仲係坐住BB車, 當堂高興既心情即刻減溫, 因為我唔鍾意細路, 咁多細路一團肯定好嗌同好煩... 同埋咁多一家人扶老攜幼, 領隊當然會照顧佐佢地先, 我既感覺係有少少被人ignore同discriminate咁... 雖然我理解我地兩個後生仔女唔駛人理都識自己顧自己, 但感覺唔好囉... 我覺得如果同團多D後生仔女會好玩D.


去到泰國第一站係去夢幻樂園, 我唔知點解D旅行團仲要黎呢度, 簡直係浪費時間, 個樂園超落後, 好似去佐荔園咁, D機動遊戲又唔掂, 掟公仔果D攤位遊戲又勁多老翻公仔, 我完全唔建議人黎呢度玩.


我地第一餐亦係樂園食, 叫做buffet, 但無咩野好食, 多數係淨粉淨菜, 最好食係碗丸丸米...



夢幻樂園裏面有個叫雪城既地方, 超細, 無特別, 最好玩係滑雪兜囉...




之後我地去佐Siam Paragon既Siam Ocean World同觀賞果個乜鬼4D立體電影. 海洋世界講真我已經無咩興趣再去, 去北海道果陣睇過, 舊年去關島果陣亦去過, D海洋生物已經覺得熟口熟面, 又係果D...


果個4D立體電影, 更加廢到無倫, 完全唔掂, 張櫈係唔會郁, 你只係感覺到椅背有摩打係度震下震下, 有D噴水噴氣效果咁, 完全係嘥時間...

Siam Paragon門外:



跟住我地去佐個叫做Ramayana既地方食buffet, 野就無咩特別好食, 好多都係豬肉炒菜, 菜炒豬肉, 但你唔知佢用既係咩醬料, 味道古古怪怪, 同好多樣辣既野囉...




食完飯我地再去行Suan Lum Night Plaza跳蚤市場, 賣既野無咩特別, 大部份既攤檔賣既野都係一樣, 我地係果度買佐D野食做手信, 但係有D椰子糖買貴佐一倍呀!! 我地臨走經過一間先發覺佢價錢係最抵, 我地之前買既都係買貴佐!!


最後十一點幾先返到酒店, 與其話果間係酒店, 不如話係賓館啦, 設備簡陋, 當然無牙膏牙刷無沖涼液(我地事前都知三星酒店無呢D野, 都自己帶備佐), 無浴缸, 同埋好「嗱渣」呀!! 個洗手盆仲有頭髮係度, 最最恐怖既係, 我第二朝發覺個廁板底仲有血漬係度架, 核突到暈呀! 我月頭先住完超靚超豪華既澳門威尼斯人渡假村酒店, 而家係泰國住間咁既cheap酒店, 真係頂唔順呀!! (係呀, 我係勞騷王呀)

1 則留言:

threekoo 說...

唔係呀??有血漬.....好得人驚wo
[版主回覆01/13/2008 16:31:00]係呀, 真係... 不知所謂!!