2008年1月13日星期日

泰國曼谷芭堤雅5天之旅 -- 後記

今次去泰國我地係跟康泰去, 如果唔計細細個同屋企人跟旅行團返大陸旅行, 計搭飛機出國既話, 呢次可以說係我第一次跟旅行團去旅行. (我每次去日本一定係自遊行, 之前去台灣, 關島都係自遊行)


好多人問我今次泰國之旅好唔好玩, 我既答案都係「OK啦, 普普通通啦~」, 有時我覺得自己既要求幾高, 無論係工作時既要求, 對人既要求, 甚至對玩既要求都好高, 稍有少少不稱心不如意唔啱心水我就好容易會唔高興黑面唔滿意. 所以我覺得同我去旅行既人某程度上都會幾掃興. 就好似今次去泰國咁, 我都有好多唔滿意既地方, 少如架旅遊巴個咪有少少問題, 我地又被安排坐到最後排, 根本聽唔清楚個導遊講咩, 至到個團多細路我唔多鍾意, 大至間酒店核核突突等, 都令到我覺得今次既泰國之旅唔太好玩.


同埋經過呢次之後, 我都係唔再係旺季去旅行勒, 我地今次呢個團既團費平時二千蚊有找, 但聖誕去就要成三千蚊, 住埋D cheap爆酒店. 如果三千蚊團費係平時去泰國既話, 我相信一定會住好食好好多囉. 同埋長假期去一定係多細路多一家大細去, 我真係唔多鍾意細路喎, 我只係會覺得佢地好煩好嘈. 同埋呢次聖誕去泰國, 係勁塞車囉, 真係塞到阿媽都唔認得, 耽誤佐好多行程.


本來我地諗住農曆年去韓國旅行, 但旺季去團費又貴又唔抵, 都係無謂去啦... 同埋今年開始要派利是, 無啦啦多筆開支, 好窮呀, 嗚... 所以我地下次既旅行地點應該係歐洲honeymoon(無錯我地結婚成年都仲未去honeymoon), 去歐洲唔知跟邊間旅行社好呢? 係咪跟金怡, 翠明果D好呢? 我地打算六月左右去, 我要豪華團食好住好架~


同埋今次去歐洲我地唔想幫人買野啦, 我地想舒舒服服咁去honeymoon呀, 唔想仲拎埋D咩咩袋既相呀資料呀等等過去, 去到又要花時間幫人搵幫人摷幫人買. 我地想無壓力咁過去輕輕鬆鬆渡蜜月呀~ 其實我唔係咁鍾意去旅行果陣搭單幫人買野, 所以調番轉人地去旅行果陣我都唔會叫人地搭單幫我買D咩.


(流沙包我地今次去honeymoon我唔想搭單幫人買袋呀!)

沒有留言: