2008年1月13日星期日

2007年12月29日(六) -- 泰國曼谷芭堤雅之旅 Day 5

今日係last day係泰國, 朝早我地係酒店食早餐, 跟住就去佐昆你買野既珠寶城, 係珠寶城無無聊聊逗留佐成粒鐘咁濟, 呆坐到訓著. 然後去佐土產店, 我地買佐少少魷魚片椰子糕等等做手信, 跟住就去食飯.


我地食飯既地點叫龍城酒家, 入佐健力士大全, 係全世界最大既restaurant喎, D waiters要踩住roller去送菜. 餐飯無咩特別, 最好食係個咖喱蟹.


食完飯兩點幾三點我地就出發去機場啦, 我地搭六點幾機返香港, 晨咁早就要去機場勒... 去到機場又掃佐堆Boots先走.


上機前檢查, 見到對香港情侶比人搜到成喼行李都係Boots咁濟, 唔比帶走, 個女既係度


沒有留言: