2008年1月24日星期四

2008年1月17日(四) -- 心情超壞

呢個星期心情都好差, 因為日日都忙到顛, 得閒死唔得閒病, 吊頸都無時間抖氣.


幫D客去銀行問野, D死人staff態度又超差, 又晦氣, 恒生果D係咁, HSBC果D又係咁, 一D禮貌都無, 仲要句句「得」埋黎. 我又受氣, 搞到我條氣好唔順.


終於send佐個mail比GM話我頂唔順, 我好大壓力.


放工本來諗住去配副新眼鏡, 流沙包帶我去佐深水埗某一眼鏡舖, 但一來我心情唔好, 二來叫佢地介紹下D款比我, 佢地淨係話「擺晒係度架啦」, 我唔滿意佢地既服務態度, 於是發流沙包晦氣, 無配到眼鏡就走佐出眼鏡舖.


今日心情真係好差, 差到好核突咁忍唔住係條街度喊, 真係羞家.


然後又話無胃口食飯, 扭扭擰擰咁話咩都唔食.


如果我好似HEROS裏面既Hiro咁可以穿越時空去見番果刻既自己, 我相信我都會忍唔住好想摑當時既我一巴囉... 好彩流沙包EQ高, 無論我幾無理取鬧都容忍我氹我.


流沙包, 對唔住呀. 我知我係好任性好細路女. 不過有你呢個好老公, 我先可以有地方宣洩下任性下. 多謝你呀~!!

沒有留言: