2008年1月8日星期二

2007年12月27日(四) -- 泰國曼谷芭堤雅之旅 Day 3

今日係我地既結婚(註冊)一週年紀念. 朝早我地又去佐昆你買野既蜂蜜園, 當然我地咩都無買啦~ 跟住我地就出發去芭堤雅, 係途中奇奇怪怪咁食佐餐中餐, 又唔係特別好食.


 


之後我地去佐暹邏大象園騎大象, 餵鱷魚同坐泰式馬車. 原來騎大象都幾辛苦, 因為好「櫈」, 腰骨都痛埋. 不過我地騎果隻大象幾「熱血」, 見象過象, 都幾刺激.


餵鱷魚方面, D鱷魚已經被人餵到無晒本能咁, 成舊雞放係佢頭頂佢都未必會擘大口食.


泰式馬車無咩特別, 速度亦唔係好快. 不過我地坐果架車有隻好得意既狗狗呀~



然後我地去佐一個叫做大富之家(Sukhavadee House)既地方, 係個有錢人起既. 其中一棟building因為有舍利子, 所以唔可以著住短裙短褲吊帶入去, 所以我地要披住件圍裙同披番件衫先可以入去.




跟住我地就返酒店先, 同埋係酒店食埋飯. 但餐飯好唔掂, 一餐好cheap既中菜, 玉子豆腐, 蛋炒蛋, 菜炒菜, 菜炒蛋咁.




食完飯我地又再出發. 本來導遊話呢個團多細路, 成人節目佢就唔介紹啦(依!!! 我對成人節目有興趣多D喎!!). 於是導遊就推介D本來行程無, 但就老少咸宜既節目(當然要自費啦), 就係去Believe It Or Not, 同埋4D電影(又4D電影...), 鬼屋同玻璃迷宮. 最後既結果係... 得我同流沙包及另外一家4口去玩, 其他人全部都唔去(唔去既人就自己行商場). 頂!! 去埋呢D老少咸宜既地方係諗住遷就你地班細路, 點知又無人去. 不如去成人節目好過啦~


之後就返酒店啦... (妖! 真係有D無奈)


想講一講芭堤雅間酒店, 都係唔掂, 一入房就發覺勁多蚊, 兩條傻瓜就係度拍蚊. 個浴缸又畸型, 沖沖下涼D水會沿住個浴缸邊流落地, 沖個涼會搞到個toilet地下濕晒. 我地以為我地間房有問題, 仲諗住駛唔駛要求換房, 點知原來其他團友都遇到同樣問題... 同埋酒店竟然無風筒喎...


2 則留言:

threekoo 說...

我上次去, 又唔覺有蚊 wo!
[版主回覆01/13/2008 16:31:00]係果間酒店唔知點解咁多蚊係房...

志傑 說...

呢個季期去呢度好玩嗎?
[版主回覆01/13/2008 16:32:00]我覺得麻麻地, 勁塞車