2008年1月6日星期日

2007年12月26日(三) -- 泰國曼谷芭堤雅之旅 Day 2

第二日行程, 我地朝早去佐暢遊湄南河, 跟住落船去睇黎明塔, 逗留佐十分鐘就坐返船回程, 回程途中有餵魚環節, 面包當然要出錢買, 我地無買到, 睇人地餵咪得囉~






跟住我地去佐蛇園, 唔駛問又係昆你買野既地方啦, 我地當然咩都無買, 但餐餐去到呢D地方, 佢都講到佢地既藥好似神仙水咁, 乜都醫到, 係咁勁既話呢個世界唔駛醫生啦.


之後我地就去佐號稱全亞洲最大既Central World, 我地係裏面既food court食飯, 每人有200 Bahts budget, 我地呢餐飯兩個人共用佐大約HK$100.


然後導遊就話有興趣既人可以跟佢去四面佛, 無興趣去既人就係商場shopping, 因為四面佛距離商場好近, 行十分鐘左右就到. 我地一場黎到泰國, 梗係要到四面佛睇下啦, 不過我地無拜, 流沙包係基督徒當然唔會拜啦, 我亦都無咩興趣拜, 只係參觀下就走, 之後我地就返番Central World行商場, 唔駛問梗係有買Wacoal同Boots啦~~  


跟住我地就去佐全曼谷最高既地方食飯同睇夜景, 去到又係食buffet, 真係食到厭, 仲要係自費, 價錢都唔平, 差唔多都要每人兩舊水港幣. 我都無食到D咩, 我黎到泰國係想食D特色野地道野呀, 連續兩晚都食buffet, 真係無咩胃口.


食完飯我地就上八十四層睇夜景, 上到去幾特別, 果層係會三百六十度咁自轉, 同埋只係隔住個鐵絲網, 比起其他D乜塔乜塔要隔住塊玻璃既感受更深.


食完飯今晚好早就返酒店啦~ 由於行到好攰, 所以我就即管試下酒店既「全身及足部按摩」啦, 800Bahts兩小時都唔平. 但係完全唔掂囉, 個按摩師都無咩出力既, 都唔夠我係香港做全身淋巴按摩咁好力水咁舒服. 同埋個按摩師係由腳掌開始按, 由腳按番上頭, 不過佢無做任何清潔消毒就開始按腳捽腳趾, 之後慢慢按上頭... 我果陣係未沖涼就落去按摩添... 

沒有留言: