2007年9月9日星期日

Turin Cafe 都靈 -- 不妨一試~

地址: 元朗又新街61號運興樓地下2號舖
電話:  2473-9108

8月30日又係出job既日子, 地點都係果間公司, 係觀塘. 我開始熟習點樣做呢間公司, 有少少滿足感耶, 同埋好順利咁balance到條數, 果種感覺係幾有成功感, 哈哈~ (如果計黎計去都平唔到條數我會發忟憎)

放佐工約佐流沙包係元朗食飯, 個衰人係西貢玩完wakeboard, 要成兩個幾鐘先返到入黎元朗, 我就係餐廳等佐大半個鐘, 哼!!

食物方面, 呢度既set dinner有餐湯, 頭盤, 主菜, 餐飲及甜品. 呢度既頭盤我覺得就普普通通啦, 主菜方面都OK既, 不過上菜實在上得太慢啦...

至於環境同氣氛, 我覺得呢度比未搬之前差D囉.






 


 

沒有留言: