2007年9月3日星期一

流沙包榮升大專講師~~

上個星期一係流沙包返新工既日子, 流沙包終於脫離小學, 由今個學期開始正式進軍大專行列, 恭喜流沙包!!!

 

似乎結佐婚之後, 我同流沙包既轉變都幾大喎, 我就離開佐工作佐4年既TDK; 流沙包仲勁, 離開教佐十幾年既小學. 我地都朝住人生既另一個目標繼續進發~

 

係咪因為我旺夫呢?? 流沙包以前想轉工都轉唔成, 結婚後就可以教大專, 我仲唔係旺夫?? 哈哈哈~~~~

4 則留言:

threekoo 說...

你好明顯係一個旺夫相 , 有冇去慶祝 ?

Fing 說...

謝謝你路過我的blog~ 看來,你一定有旺 夫相啦~

愛莉媽咪 說...

應該都係旺夫啦.

墨魚燒賣 說...

三姑: 呵呵, 唔記得有無慶祝lu~~ FiNgEr: 唔駛客氣, 我係睇到BB Yee個blog去探下你~ 咪咪貓&豆豆龍: 咁下次應該會中六合彩~~