2007年9月28日星期五

2007年9月16日(日) -- 外甥仔滿月

今日外甥仔滿月, 大家屋企人係酒樓擺佐兩圍食飯. BB幾乖, 成餐飯都無咩點喊, 我地有同BB影相, 不過唔係我部機度, 所以無得post上黎住.

 

席中當然有人明示暗示問幾時到我, 說實在我真係無諗過生喎, 生黎唔知為咩, 我唔要過果種咁既生活呀, 我情願自由自在, 何況我又唔鍾意細路.

 

結婚前我已經同流沙包先旨聲明我係唔會生既, 如果你真係想要小朋友你諗清楚唔好娶我. 到而家結佐婚, 我都同流沙包講, 到你有一日真係好想要小朋友而我又唔肯生, 我會同你離婚, 等你可以搵過第二個人同你生. 因為我有我唔想生既選擇, 你亦可以有你選擇搵其他人生既選擇, 好公平. 我係認真的, 唔係講霉氣或者恐嚇說話.

 

為佐生唔生小朋友既問題而離婚係咪誇張佐D? 咁我又唔想咁自私, 如果流沙包佢將來真係想生, 我唔會阻止佢, 只不過同佢生既人唔會係我, 我亦唔可以咁自私阻止佢想要小朋友既心情, 所以我願意離婚去成全佢. (或者你會反問我情願離婚去成全佢都唔肯改變主意同佢生番個黎成全佢? 係呀, 我係自私, 我唔要生件出黎舵手ling腳) 至於我, 我咪回復番單身囉, 反正婚姻生活我已經感受過, 恢復單身也有單身的樂趣吧? 總言之我就是不會生!!

沒有留言: