2007年9月25日星期二

一遊日本料理 -- 本人推介

地址: 尖沙咀諾士佛臺1號其利中心4樓
電話: 2366-2999


上星期六去完太空館就黎佐呢度食飯. 因為我掛住個藍莓茶, 所以雖然上次黎食完無幾耐, 今次又再黎.

 

我地今次叫佐蟹肉厚燒玉子, 帶子薄餅, 海鮮湯, 炸雞軟骨, 辣炒豬肉石頭飯, 當然唔少得個藍莓茶啦~~

 

我覺得呢度整體黎講真係唔錯, 個玉子好好食, 唔會太老. 個湯好鮮甜同埋落足料, 有大大粒既帶子同蝦. 個石頭飯都好好食, 好入味. 不過個藍莓茶就好似比上次淡佐少少.

 

同埋我鍾意呢度氣氛, 我幾buy一D比較暗既餐廳, 感覺可以relax D.

 

是次每人消費約$150. (AE卡有九折)











 

 

 

沒有留言: