2007年9月13日星期四

2007年9月6日(四) -- 出佐成績, GPA3.91, 終於畢業啦!!

等佐好耐, 終於出埋最後一科既成績, 都係我預計既A, 最後既GPA係3.91, 攞唔到4添, 哈哈哈~~

本來之前報佐個QP conversion course既master, 不過佢唔收我, 所以呢一年我都未有咩讀書計劃, 暫時係報佐今年日本語能力試驗1級. 黎緊睇下好無學番琴或者學番flute, 不過結婚後既新居無鋼琴, 所以如果學番琴似乎就難D, 無琴練. 學flute我又唔夠氣, 唔識用丹田.

同埋我會增值下自己既英文同普通話, 睇多D英文報紙同明珠台, 迫流沙包得閒同我用英文溝通.

仲有咩野可以做呢?

2 則留言:

threekoo 說...

恭喜哂, 甩難了

墨魚燒賣 說...

三姑: 呵呵, 一身輕呀~~