2007年9月5日星期三

2007年8月29日(三) -- 探BB

今晚放工返佐奶奶度食飯, 食完飯上去流沙包個妹屋企探BB, 個BB一星期大, 我仲試下抱佢添喎, 軟冧冧, 好可愛耶~

 

不過BB肚餓扭計喊, 所以我地睇佐陣BB就要走啦~

下次再探過外甥仔啦~~ (D相好昏暗, 因為我地無開晒D燈, 又費事用閃光燈影相嚇親BB) 

另外大家覺得BB滿月買咩好呢? 係咪多數會買金鈪仔, 金牌仔, 金鍊仔果D架? BB用品就唔買啦, 佢應該已經應有盡有的了.




3 則留言:

愛莉媽咪 說...

果BB都幾肥O都O都 我多數封利是GA,實際O麻,  不過買金扼仔都幾好.

★ 碧咸廿三 ★ 說...

你影到好似係度餵緊奶咁~好正~

墨魚燒賣 說...

咪咪貓&豆豆龍: 咁我可能又比利是又買金器啦~ 廿三: 你咪咁邪啦~~