2007年9月11日星期二

稻香 -- 服務超唔掂!!!

地址: 元朗馬田路38號怡豐花園地下32舖
電話: 2475-9251


上個再上個星期六朝早同流沙包飲茶, 呢度裝修完之後我第一次黎, 但感覺呢度既服務水準就差佐好幾皮, D阿姐完全唔掂囉, 無禮貌. 首先入到去無人招呼既, 我差D以為返番去以前自己搵位隨便搭抬果隻呀. 我入到去棟係度D阿姐見到我都無人埋黎serve.

食物就唔講啦, 飲茶都係果D野啦, 不過另一個例子就係我地D野食唔晒叫阿姐比個盒我地打包拎走啦, 個阿姐都唔知聽唔聽到, 佢唔應你囉. 轉個頭行埋黎比個盒你, 但聲粒唔出淨係搵個盒頂下你示意你接住, 嘩, 你算係咩服務態度呀?? 離晒譜!! 元朗咁多間酒樓, 我短期內都唔會再黎幫襯呀!!!

 

2 則留言:

The Teacher 說...

Do you live in Yuen Long?

志傑 說...

咦, 好似都聽人講過